A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak.

Ön engedélyezheti a "Statisztika" látogatáselemzéssel kapcsolatos sütiket, hogy weboldalunk szolgáltatásait az ön érdekében hatékonyabbá tudjuk tenni.
Választása eltárolásához is sütit használunk, hogy böngészőjében legközelebb is a választásának megfelelően jelenhessen meg az oldalunk.

Az alábbi süti beállításokat alkalmazhatja:

Funkcionális sütik
Ezek a sütik az oldal működéséhez tartozó sütik, melyekben az oldal személyreszabott beállításait tároljuk az ön részére.

Statisztikai sütik
Látogatáselemzéssel kapcsolatos sütik, melyen keresztül visszajelzést kaphatunk látogatóinkról, a meglátogatott oldalakról, termékeink és szolgáltatásaink népszerűségéről. Ezáltal fejleszthetjük szolgáltatásainkat, látogatóink maximális kiszolgálásának érdekében. A statisztikai sütik jelentősen hozzájárulnak a felhasználói élmények növeléséhez.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Pályázatok

INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A BEST CHEMICAL KFT-NÉL

a kedvezményezett: BEST CHEMICAL Ipari és Kereskedelmi Kft.
a szerződött támogatás összege: 8 001 360 Forint
a támogatás mértéke: 40%
a szerződött kölcsön összege: 10 001 700 Forint
a kölcsön mértéke: 50%

a projekt tartalmának bemutatása:

A pályázat szakmai tartalmát képezi hét célterületet felölelő helyben telepített és felhő alapú rendszer bevezetése. A Helix Vállalatirányítási rendszer segítségével a bevezetést követően a hatékonyabb munkavégzés nyomán javul a kapacitásunk kihasználtsága. Vállalatunk minőségi lépcsőt ugrik a munkaszervezésben, a munkavállalók a rendszert távolról, külső helyszínről webes felületen is tudják majd használni. A CRM, értékesítési területet lefedő rendszer segítségével egyszerűbbé válik az ügyfélkezelés, az ügyfelek számára egyszerűen készíthetőek egyedi ajánlatok, hírlevelek, e-mail-ek küldhetőek ki a rendszerből közvetlenül.

Cél az, hogy az értékesítési rendszerben minden információ rendelkezésre álljon a hatékony munkavégzéshez. A gyártás modullal jelentősen egyszerűsödnek és gyorsulnak a folyamatok, minden anyagot, készterméket valós időben, egy rendszerben látunk és tudunk kezelni. Megoldott lesz a gyártott termékek alapanyag-szükségleteinek a nyilvántartása és a már feldolgozott termékek raktári nyilvántartása is. A beszerzés és logisztikai modullal komplex rendszerben tudjuk kezelni a beszerzéseinkkel kapcsolat folyamatokat, továbbá az értékesítő kollégák napi munkavégzésének ütemezését is segíteni fogja. Workflow - munkafolyamat irányító modul bevezetésétől azt várjuk, hogy a feladatok és folyamatok automatizálódnak, ezáltal nő a hatékonyságunk.

A Kontrolling segítségével olyan teljesítménymérő mutatószámok kérhetőek le a rendszerből, melynek segítségével a vezetés munkája leegyszerűsödik, tény- és terv adatok összehasonlíthatóvá válnak. A Táv-és csoportmunka modullal lehetőségünk lesz levelezések bonyolítására, dokumentumok menedzselésére, valós idejű üzenetküldésre és feladatkezelésre. Ingatlanközvetítő cégként elengedhetetlen a webes felületen való megjelenésünk, mely további megrendeléseket generál. A szolgáltatásmenedzsment modultól azt várjuk, hogy segítséget jelent majd a szolgáltatások tervezésénél, bevezetésénél és nyomon követésénél.


a projekt befejezési dátuma: 2022.08.31.
projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01847


Vissza az előző oldalra