Pályázatok
ANYAGMOZGATÓ ESZKÖZÖK BESZERZÉSE BEST CHEMICAL IPARI ÉS KERESKEDELMI KFT.
INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A BEST CHEMICAL KFT-NÉL
a kedvezményezett: BEST CHEMICAL Ipari és Kereskedelmi Kft.
a szerződött támogatás összege: 8 001 360 Forint
a támogatás mértéke: 40%
a szerződött kölcsön összege: 10 001 700 Forint
a kölcsön mértéke: 50%
a projekt tartalmának bemutatása:
A pályázat szakmai tartalmát képezi hét célterületet felölelő helyben telepített és felhő alapú rendszer bevezetése. A Helix Vállalatirányítási rendszer segítségével a bevezetést követően a hatékonyabb munkavégzés nyomán javul a kapacitásunk kihasználtsága. Vállalatunk minőségi lépcsőt ugrik a munkaszervezésben, a munkavállalók a rendszert távolról, külső helyszínről webes felületen is tudják majd használni. A CRM, értékesítési területet lefedő rendszer segítségével egyszerűbbé válik az ügyfélkezelés, az ügyfelek számára egyszerűen készíthetőek egyedi ajánlatok, hírlevelek, e-mail-ek küldhetőek ki a rendszerből közvetlenül.
Cél az, hogy az értékesítési rendszerben minden információ rendelkezésre álljon a hatékony munkavégzéshez. A gyártás modullal jelentősen egyszerűsödnek és gyorsulnak a folyamatok, minden anyagot, készterméket valós időben, egy rendszerben látunk és tudunk kezelni. Megoldott lesz a gyártott termékek alapanyag-szükségleteinek a nyilvántartása és a már feldolgozott termékek raktári nyilvántartása is. A beszerzés és logisztikai modullal komplex rendszerben tudjuk kezelni a beszerzéseinkkel kapcsolat folyamatokat, továbbá az értékesítő kollégák napi munkavégzésének ütemezését is segíteni fogja. Workflow - munkafolyamat irányító modul bevezetésétől azt várjuk, hogy a feladatok és folyamatok automatizálódnak, ezáltal nő a hatékonyságunk.
A Kontrolling segítségével olyan teljesítménymérő mutatószámok kérhetőek le a rendszerből, melynek segítségével a vezetés munkája leegyszerűsödik, tény- és terv adatok összehasonlíthatóvá válnak. A Táv-és csoportmunka modullal lehetőségünk lesz levelezések bonyolítására, dokumentumok menedzselésére, valós idejű üzenetküldésre és feladatkezelésre. Ingatlanközvetítő cégként elengedhetetlen a webes felületen való megjelenésünk, mely további megrendeléseket generál. A szolgáltatásmenedzsment modultól azt várjuk, hogy segítséget jelent majd a szolgáltatások tervezésénél, bevezetésénél és nyomon követésénél.
a projekt befejezési dátuma: 2022.04.30.
projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01847
Kedvezményezett neve: BEST CHEMICAL Ipari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: Anyagmozgató eszközök beszerzése
A projekt azonosító száma: GINOP-1.2.8-20-2020-03047
Projekt kezdés: 2020.11.19.
Tényleges befejezés: 2021.05.14.
Támogatás összege: 5.169.087,- Ft
Támogatás intenzitás: 70 %
A projekt összes elszámolható költsége: 7.384.410,- Ft
Projekt tartalma:
A projekt keretén belül a nagy mennyiségű, raklapon elhelyezkedő áruk hatékonyabb mozgatása céljából, illetve a gyorsabb és precízebb munkafolyamatokat elérése érdekében megvásároltunk egy darab emelővillás gázüzemű hidrodinamikus targoncát és egy darab kézi targoncát. Mivel az új termékcsaládunk a medencehigiénét szolgálja és főként nagy mennyiséget igénylő közösségi fürdőket szolgálunk ki vele, így a targoncák megvásárlását követően a termékeinket már raklaposan szállítjuk ki. Az általunk gyártott vegyi készítmények a fürdők számára az 5-10 kg-os vagy 5-10 literes kiszerelésből 25 kg-ra illetve 25-30 literes kiszerelésre változott. Ez környezetkímélő megoldás is, hiszen a nagy kiszereléssel kevesebb műanyag csomagolóeszközt használunk fel.